Home » Nieuws » Nieuws 2014 » Vrijwilliger 2013-2014

Vrijwilliger 2013-2014

Frank van Elderen gekozen tot vrijwilliger van het seizoen 2013/2014

John Schepens op 20 mei 2014 om 09:17:00:

Vrijdagavond 16 mei werd tijdens de vrijwilligersavond in Gildehuis ’t Stokske de vrijwilliger van schaatsclub De Vennen van het afgelopen seizoen gekozen.
Allereerst was er een speur-puzzeltocht rond het Brand- en Kolkven, waarbij de kennis over deze omgeving werd getest.
Er waren nogal wat leemtes, ondanks het gebruik van I-phones enz, over deze schitterende plek in onze achtertuin; de winnende groep had slechts 17 van de 30 vragen goed.

Daarna werd onder het genot van een drankje en een hapje uit de volgende 3 genomineerden gekozen:

 Frank van Elderen
 Bert en Ria Haans
 Pieter van der Steen (was vanwege vakantie niet aanwezig)

De aanwezigen kozen Frank van Elderen tot vrijwilliger van het seizoen 2013/2014 en Frank mocht het bronzen beeldje, gemaakt door Adry Hoeven, voor een jaar in ontvangst nemen.
We willen Frank met deze uitverkiezing feliciteren, maar we willen ook al de overige vrijwilligers bedanken voor hun geweldige inzet en hopen dat we het komend seizoen weer een beroep op hen mogen doen.

Namens het bestuur,
Thieu Bruurs

1 reactie

1. John Schepens schreef:

Frank, van harte gefeliciteerd met deze welverdiende prijs.