Schaatsclub De Vennen

Home » Nieuws » Nieuws 2014 » Verslag jeugdactiviteit

Verslag jeugdactiviteit

DSC_7008 (900x598)

De deelnemertjes en de organisatoren

Opening voor de jeugd (20 september 2014)

We hebben een speurtocht gedaan bij de crossbaan. We moesten lintjes zoeken van de kleur van onze eigen groep, rood, groen, geel of paars.
Bij elk spelletje kreeg je een letter, daar moest je een woord mee maken. Dat woord was ijspret. Het leukste spel vond Gijs zakspringen, Thijs vond touw-hangen het leukst. Sven meld nog even dat hij de hele middag leuk vond. Aan het einde van de middag gingen we met het hele team rondjes rennen, dat vond Elke het leukst om te doen. Thomas vond het vooral leuk dat hij gewonnen had, hij zat in team paars en dat team had alle spelletjes gewonnen en ook nog de meeste lintjes verzameld. Alles bij elkaar had team paars 136 punten. Vlak voor de ouders ons op kwamen halen mochten we een cadeautje kiezen en hebben we dit verslag geschreven.

‘De deelnemers van de opening voor de jeugd’.

Kijk onder “Multimedia” voor veel meer foto’s van Mariny van Esch

3 reacties

1. Pieter schreef:

Ziet er super gezellig uit op de foto’s. Iedereen zet zich helemaal in bij dit sportieve gebeuren.

2. John Schepens schreef:

Complimenten voor de organisatie.

3. Threes Smetsers schreef:

Ziet er gezellig en actief uit! Mijn complimenten aan Jan en Brenda, die dit jaar de organisatie overnamen.
    Heerlijk dat zomerse weer bij de opening, dat was boffen. Nu maar hopen op een koude winter, zodat we op het ijs actief kunnen worden.

Plaats een reactie

Clubsponsors