Home » Nieuws » Nieuws juli 2023 » 3 nieuwe ontwikkelingen

3 nieuwe ontwikkelingen

Hallo Vennen leden,

Met de zomervakantie in het verschiet, lijkt het komende schaatsseizoen nog ver weg te liggen.
Echter hebben we toch een 3 tal ontwikkelingen die we met jullie willen delen;

Schaatskleding

Na het stoppen van de schaatswinkel van Ruud Aerts was het tijdelijk niet mogelijk om kleding te bestellen.
In samenwerking met Bioracer hebben we echter toch een oplossing gevonden, zij gaan namelijk op enkele momenten per jaar een webshop openen voor schaatsclub de Vennen, waarin je zelf online je kleding kan bestellen.
De eerste keer zal de webshop rond 26 augustus open gaan en enkele weken later sluiten zodat je aan het begin van het seizoen je bestelde kleding ontvangt.

• Zaterdag 26 augustus is er een mogelijkheid om schaatskleding van De Vennen te passen. Dit kan dan in de middag tussen 15:00 t/m 17:00 uur, locatie volgt.
  • Nadien bestel jezelf de kleding in de webshop en zorg je zelf voor de betaling aan Bioracer
  • Er is grote keuze in broeken, jacks, wedstrijdpakken en accessoires
  • Heb je interesse, stuur dan even een mail naar: jeugd.scdevennen@gmail.comDan sturen we vooraf nog een reminder met de juiste locatie voor het passen

Schaatsles jeugd op maandagavond.

• We willen graag indien voldoende belangstelling op maandagavond tussen 19:45 en 20:45 een jongere/ jong volwassenen les aanbieden.
  • Schaats je graag maar ben je de zaterdag ontgroeid, dan is dit wellicht iets voor jou
  • Schaats je nu op de wedstrijdtraining maar is dat niet meer wat je wilt, dan is dit wellicht iets voor jou
  • Heb je ooit geschaatst maar vindt je jezelf te jong om bij de recreanten aan te sluiten, dan is dit wellicht iets voor jou
  • Heb je interesse of vragen, stuur dan een mail naar: jeugd.scdevennen@gmail.com

Schaatstrainer Opleiding niveau 2

• Ook begint er in het najaar bij voldoende deelnemers een schaatsleider 2 cursus in Tilburg.
  • De cursus is een eerste stap in het lesgeven/begeleiden van jeugd en recreanten en zeker toegankelijk voor iedereen.
  • Ook is hetgeen wat behandelt wordt breed toe te passen, niet specifiek het schaatsen alleen
  • Tijdens de cursus heb je natuurlijk vragen en wil je het een en ander bespreken over de schaatssport, wij als trainers helpen je hierbij graag.
  • Heb je interesse ? graag een mail naar wedstrijd.jeugd.scdevennen@gmail.com

Groet de trainers