Home » Nieuws » Nieuws september ’23 » Seizoen 2023-2024

Seizoen 2023-2024

Beste leden van De Vennen,

Het nieuwe schaatsseizoen 2023-2024 start weer met de opening van de ijsbaan op 7 oktober 2023. (sluit in maart 2024)

Algemeen:

1. De verenigingspas is een Vennenpas en geeft alleen toegang tijdens trainingsuren.
  2. De tarieven zijn ongewijzigd ten opzichte van voorgaand seizoen.
  3. Voor alle leden met een trainingsabonnement is een toegangspas voor alle recreatieve uren te koop voor 50% van de geldende prijs aan de kassa. Dit seizoen is dit € 86,80 incl. korting.
  4. Wil je deze pas, dan dit eerst doorgeven aan de schaatsclub die er dan zorg voor draagt dat dit bij de receptie schaatsbaan verwerkt wordt waarna je zelf aldaar je pas kan ophalen en betalen
  5. Zorg ervoor dat het nummer van je nieuwe Vennenpas met het logo van Schaatsclub de Vennen is doorgegeven bij je aanmelding.

Jeugd zaterdag:

• Melden zich aan voor de zaterdagmiddag les via de website, dit moet ieder jaar opnieuw
  • LINK:  https://schaatsclubdevennen.nl/lidmaatschap/348-2/
  • Alle jeugdleden worden door ons aangemeld bij de KNSB (als actief sporter)
  • Een “actief schaatser” mag 1x gratis deelnemen aan een wedstrijd, bv. promotiewedstrijd of clubkampioenschappen.
  • Alle jeugdleden loggen zelf in bij mijn KNSB en vullen gegevens aan indien nodig en bij disciplines langebaan en marathon aanvinken met SC de Vennen als club.  (ook als je aan geen activiteiten wenst deel te nemen)
  • Op de website staan actuele zaken omtrent wedstrijden en activiteiten. (of een link naar een website voor verdere aanmeldingen en informatie)

Na aanmelding KNSB  is er 1x wedstrijddeelname gratis. Bij deelname aan meer wedstrijden is dit niet voldoende en moet dan moet je dus ook een wedstrijd licentie kopen bij de KNSB.

• Zou je 1x een wedstrijd willen schaatsen dan is een wedstrijd licentie dus niet nodig, of je koopt een dag-licentie per keer

De kosten voor de licentie zijn:     (vanaf 1 juli 2023)
Wedstrijdlicentie (365 dagen geldig)
t/m 12 jaar € 12,69
13 tot 18 jaar € 28,62
Vanaf 18 jaar € 47,52

Maandagavond recreanten

• Melden zich aan voor de maandagavond les via de website, dit moet ieder jaar opnieuw
  • LINK:   https://schaatsclubdevennen.nl/lidmaatschap/348-2/
  • Alle maandag-leden (actieve schaatsers) worden door ons aangemeld als actief sporter bij de KNSB
  • Een “actief schaatser” mag 1x gratis deelnemen aan een wedstrijd, bv. de clubkampioenschappen.
  • Op de website staan actuele zaken omtrent wedstrijden en activiteiten (of een link naar een website voor verdere aanmeldingen en informatie)

Dus meld je zo snel mogelijk aan voor de lessen van het nieuwe seizoen.

Na aanmelding ontvang je een mail met het te betalen bedrag, na ontvangst van de betaling zal je Vennenpas automatisch geactiveerd worden voor het nieuwe seizoen. Hiervoor moet wel je Vennenpasnummer zijn ingevuld bij de aanmelding.

Groeten,

Schaatsclub de Vennen