Schaatsclub De Vennen

Contributie zonder les € 15,-
Contributie jeugd met les of wedstrijdploeg € 10,-
Contributie volwassenen met les of wedstrijdploeg € 12,50
LESSEN – TRAININGEN “Ireen Wüst schaatsbaan” (exclusief contributie)
Jeugdles zaterdag (16.00 – 16.45 uur) VPJM € 45,-
Midjeugd les zaterdag (16.45 – 18.00 uur) VPJM2 € 55,-
Recreanten t/m 17 jaar les maandag  *) VPJMM € 80,-
Recreanten (volw.) les maandag    *)  VPVM € 140,-
Wedstrijdgroep volwassenen incl. wedstrijd abo.  *) WGVmas € 350,- zonder naheffing
Wedstrijdgroep pupillen incl. wedstrijd abo.  *)  WGJpup € 135,- zonder naheffing
Wedstrijdgroep junioren C incl. wedstrijd abo.  *)  WGJC € 145,- zonder naheffing
Wedstrijdgroep junioren B incl. wedstrijd abo.  *)  WGJB € 155,- zonder naheffing
Wedstrijdgroep junioren A incl. wedstrijd abo.  *)  WGJA € 160,- zonder naheffing
Voor deelname aan wedstrijden is bovendien een wedstrijdabonnement en een licentie van de KNSB nodig.
Het wedstrijdabonnement wordt door de vereniging aangevraagd en de kosten hiervan zijn inbegrepen in de genoemde bedragen.
De wedstrijdlicentie dient men zelf aan te vragen en te betalen bij de KNSB. Na aanmelding voor de wedstrijdploeg meldt de vereniging de rijder aan bij de KNSB en kan de rijder de licentie-aanvraag indienen. Hieronder de prijzen van de KNSB-
LICENTIES:
Leeftijdscategorie (peildatum 1 juli)
t/m 12 jaar € 12,69
13-18 jaar € 28,62
Ouder dan 18 jaar € 47,52

Voor de jeugdlessen op zaterdagmiddag, de recreantentrainingen op maandagavond en de wedstrijdgroep dienen de genoemde kosten plus contributie eerst te worden betaald.  Pas na betaling ontvangen deelnemers de brief waarmee de Vennenpas bij het Sportbedrijf Tilburg kan worden afgehaald.

*) Houders van een Vennenpas hebben in tegenstelling tot voorgaande seizoenen geen gratis toegang tot alle recreatieve openingsuren van de Ireen Wüst IJsbaan. De tarieven zijn hiervoor aangepast.
Voor leden van Schaatsclub de Vennen die deelnemen aan trainingen bestaat de mogelijkheid om met korting een toegangsabonnement voor recreatieve uren aan te schaffen. Informeer hiernaar via de mail: scdevennen@gmail.com.
Leden die geen toegang hebben tot de verenigingsuren van schaatsclub “De Vennen” ontvangen geen korting bij de aanschaf van een recreatief abonnement.

Aanmelden voor lessen en trainingen is mogelijk via ‘Aanmelden‘ in de menubalk van deze website.

Clubsponsors
van Zon timmerwerken