Schaatsclub De Vennen

Home » Aanmelden » Aan- en afmelden lessen/trainingen

Aan- en afmelden lessen/trainingen

cropped-logo-andersom-copy.jpg

Leden die in het seizoen 2023/2024 willen deelnemen aan lessen en trainingen, dienen zich hiervoor opnieuw aan te melden. Dit kan door hieronder de gevraagde gegevens in te vullen.
Leden die afgelopen seizoen hebben deelgenomen aan lessen of trainingen, maar hiermee in het seizoen 2023/2024 willen stoppen, worden verzocht dit ook hieronder kenbaar te maken.

Alleen leden van Schaatsclub “De Vennen” kunnen zich aanmelden voor lessen en trainingen. Indien u nog geen lid bent, dient u eerst uw gegevens in te vullen onder “Lidmaatschap Aanmelden”.

De aanmelding is pas definitief zodra de hieronder genoemde kosten (inclusief contributie) zijn overgemaakt op rekening NL91 RABO 0134 5016 24 ten name van Schaatsclub “De Vennen” onder vermelding van de naam van het betreffende lid.
Alleen indien aanmelding en betaling tijdig plaats heeft gevonden, kan worden gegarandeerd dat de Vennenpas bij aanvang van het seizoen bij de ijsbaan kan worden afgehaald.

De te betalen kosten vindt u onder INFO bij Tarieven

Zorg ervoor dat u onze “privacy-policy-de-vennen” heeft gelezen.

Houders van een Vennenpas hebben in tegenstelling tot voorgaande seizoenen geen gratis toegang tot alle recreatieve openingsuren van de Ireen Wüst IJsbaan. De tarieven zijn hiervoor aangepast.
Voor leden van Schaatsclub de Vennen die deelnemen aan trainingen bestaat de mogelijkheid om met korting een toegangsabonnement voor recreatieve uren aan te schaffen. Informeer hiernaar via de mail: scdevennen@gmail.com.
Leden die geen toegang hebben tot de verenigingsuren van Schaatsclub “De Vennen” ontvangen geen korting bij de aanschaf van een recreatief abonnement.

Ik geef toestemming voor gebruik van mijn wedstrijd/trainingsfoto op de website/Social-media of voor PR van Schaatsclub de Vennen.(vereist)

Clubsponsors
van Zon timmerwerken